pühapäev, 17. mai 2015

PÜHAPÄEV
03.05.2015

Kell 02.55 oli kogunemine Pärnu Ühisgümnaasiumi parklas. Seal oli meil aega omadega hüvasti jätta ning pidimegi hakkama bussiga Tallinna poole sõitma.

Tallinna lennujaama jõudes saime rahulikult oma pagasid ära anda ning meie lennuk väljus 06.50 Tallinnast ning juba 08.20 olimegi Frankfurdis. Frankfurdis oli meil teise lennuni 8 tundi aega ning me otsustasime minna linna külastama. Kahjuks olid peaaegu kõik poed kinni, sest pühapäeval pididki kõik poed kinni olema.

Nii me siis lihtsalt kõndisime ja uudistasime, vahepeal leidsime mõnusa kohviku, kus me ka väikese peatuse tegime. Ega seal polnudki midagi teha, pärast kohvikus istumist, läksime metrooga lennujaama tagasi. Seal meil oli vaba aega 4h ning selle aja sees saimegi süüa, magada ja lihtsalt puhata.

Pärast 8 tunnist ootamist oligi Rooma lennu aeg. Frankfurdist Rooma sõit kestis samuti üle tunni. Rooma jõudes võtsime esimese asjana oma pagasid ja õnneks olid kõik pagasid ka ilusasti kohal. Järgmiseks ülesandeks oli meil leida õige bussipeatus, et jõuda Roomast Avezzanosse. Jooksmist oli ikka korralikult...

Me küsisime ka abi, aga iga inimene juhatas meid erinevates suundades ning lõpuks, kui olime juba pead kaotamas, leidsime me õige koha. Oligi aeg bussile minna, et rõõmsatena Avezzanosse jõuda. Avezzano oli Roomast umbes 2 tunni kaugusel.

Kui me kohale jõudsime, ootasid meid hostid juba oma peredega. Nii me siis kallistasime ja oligi aeg kodudesse minna, välja arvatud õpetajad, kes ööbisid hotellis.